2012. február 17., péntek

Boldog szülinapot, Antus!

Megvirradt egy új nap
csodálatos fénnyel.
Szülinapod van ma,
ünneplünk ma téged.

Szeretnék most néked
szépeket mondani,
gyertyák fénye mellett
ünnepit szólani.

Fénylő nap sugarát
kosárba lehozni,
csillagot az égről
lábad elé rakni.

Angyali szárnyakkal
felhők fölé szállnék,
s a Göncöl szekérrel
előtted megállnék.

Mivel ember vagyok
ilyet én nem tudok.
Mást kell kitalálnom
mégis mit adhatok.

Tűnődtem hetekig
mégis mit adhatnék
ami illik hozzád,
és értékes ajándék.

Parfümöt? Virágot?
Pezsgőt avagy jó bort?
Ötleteim száma
közel száz felé volt.

Mégis elvetettem
minden ötletemet.
Verset írok neked,
ezzel köszöntelek.

Minden megvehető
mi kézzel fogható,
szeretet azonban
pénzen nem kapható.

Úgy gondoltam ezért
olyat kapsz tőlem,
mit megvenni nem tudsz,
hiába van pénzed.

Tortán apró gyertyák
jelzik az éveket,
adok hozzá néked
sok-sok szeretetet.

1 megjegyzés:

Éva írta...

Isten éltessen, Antónia!:)

Megjegyzés küldése