2012. április 25., szerda

Nóriduma

Munkaügyek:

- Apa, ne menj dolgozni!
- De akkor miből veszünk neked Anna és Peti könyvet, meg ruhát, meg krémtúrót? Honnan lesz rá pénzünk?
- Majd veszünk a boltban!

- Bandival elmegyünk dolgozni!
- Mit fogtok dolgozni?
- Én ások, Bandi meg ürgét ás!

( A kórház mellett van az ovi, ott mentünk el autóval. )
- Ez apa dódója ( munkahely ), ez meg az én dódóm.
- Mit dolgozol itt, az oviban?
- Segítek a doktor bácsinak a beteg bácsiknál. A hentes bácsi meg az ollójával felvágja a pocakjukat.

Kajaügyek:

( Üdítőt iszik. )
- Ez a legjobb, amit valaha kóstoltam a kólától.

- Gondolkozom.
- Micsodán?
- A főzőcskémen.
- Mit gondolkozol rajta?
- Hogy megfőztem-e a tojáskát.

- Na, most már öntsük magunkra ezt a kólát!

Alvás előttiek:


- Az összes baba az ágyamban fog aludni... De én akkor nem férek el... Én meg akkor a nagyágyban alszok!
( A nagy ágy a mi franciaágyunk. )

( Adom rá a pizsit. )
- Add a mancsod!
- Nincsen mancsom, nekem kezem van. A mackóknak van mancsa.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése