2016. július 25., hétfő

Star Wars nyertesek

Körülbelül két hónapja volt egy játék a Facebook-on, egy Star Wars-os csoportban. Kis szerencsével - meg némi Star Wars-os tudással - lehetett nyerni különböző Star Wars-os ajándékokat. Természetesen beküldtem a válaszokat én is, gondoltam, úgysem lesz semmi belőle. Tévedtem. Nyertem egy figurát a legújabb részből, az Ébredő Erőből. Konkrétan a lányt, Rey-t. Gondoltam, Nóci biztos örül majd neki. Be is ígértem hát a meglepit a leányzónak.
Sajnos azonban a postázásban komoly bonyodalmak léptek fel a szervező részéről, így két hétig vártuk hiába a nyereményt. Egy erőteljesebb hangvételű levélre reagálva csodák csodája megérkezett a nyeremény, sűrű bocsánatkérések közepette. Kárpótlásul egy másik figurát is csomagoltak mellé, Finn-t.
Nóri volt olyan rendes tesó, hogy bár a csomag neki jött, mégis megosztotta Bandival a nyereményt - a fiú figurát neki adta.
Így mindkettő örült, és egész nap csak ezekkel játszottak.
Igen-igen, kicsik, de apa már megfertőzte őket a Star Wars szeretetével :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése