2009. november 26., csütörtök

Védőnéninél

Mára volt időpontunk védőnénihez. Fél 1-re.
Tízórai után le is raktam Maszatkát, hogy tudjon egyet még aludni, én meg készülődtem, hogyha felkel, és ebédel, máris mehessünk.
Megfőztem Manó-ebédet, előkészítettem a mi kajánkat, elkészültem, és vártam. És vártam, és vártam. Bezzeg most aludt!
Két órás alvás után, :O már bementem a szobába kicsit zajt kelteni. Szegényem, biztosan összezavartam. :( Nem, hogy örülnék neki, hogy milyen sokáig aludt, minek keltegetem! - gondolhatja.

Védőnéninél szokásosan viselkedett. Barátságosan vigyorgott, babákra, mamákra, még a doktor nénire is, amikor vizsgálta. :) Csak kinnt a váróban az öltözködés ellen ágált. Mert az öltözködés nagyon fájdalmas dolog tud lenni!!! :s

Itthon is nagyon elvoltunk. Mirától kapott kis kockákkal játszottunk. Próbáltam neki tornyot építeni, de nem tudtam olyan gyorsan rakni, amilyen gyorsan ő lerombolta. ;)

Majdnem elfeledkeztem a méretekről!
Szóval: 8330g és ahogy Steve mondaná: 70 centi Kópéság, a maradék -jelen esetben 2 cm- a jóság. :DDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése