2011. december 27., kedd

Karácsonyunk

Ebben az évben mozgalmas, ám szép karácsonyunk volt.
24-én délelőtt még utolsó, elmaradt apróságokat szerezte be Nóri és Steve, aztán elvittek egy csocsót egy  kollégájának, aki Magyarországról rendelte karácsonyi ajándéknak. Itt Nóri kapott ajándékot, meg küldtek vele Bandusnak is. Ja, meg mi is kaptunk egyet.
Ebéd után Steve befaragta a fát a tartóba - fekete fenyőt vettünk -, majd kezdődhetett a díszítés. Természetesen Nóri is ki akarta venni a részét belőle. Úgyhogy hárman díszítettük a fát, amíg Bandus aludt. Szerintem szép lett! Ráadásul a manóknak is nagyon tetszett.
Kora este vacsiztunk - lencse, hal és saláta -, majd jött a Jézuska. A gyerkőcök boldogan tépték le a papírt bontogatták az ajándékokat, majd késő estig játszottunk.



Másnap, 25-én reggel indultunk Győrbe, a mamához és a papához. Nagyon örültek nekünk, és mint kiderült, ott is járt a Jézuska. A kicsik nagyon örültek az újabb meglepetéseknek. Egy szép napot töltöttünk együtt. Természetesen Bandinak nem kellett hiányolnia a keresztapját, Lackót sem. Sokat beszélgettünk, majd este jöttünk haza.
A karácsonyozás itt folytatódott, mert itt voltak családostul a Szerdahelyen élő testvéreim, Emi és Lidi. Úgyhogy késő estig eltartott a beszélgetés - természetesen már alvó gyerekekkel.
26-án reggel Steve elment dolgozni... :(
Én azért elmentem misére Nórival, míg Bandusra anyum vigyázott. A leányzónak nagyon tetszett a Betlehem.
Így telt az ünnep ebben a évben, Reméljük, jövőre legalább ilyen szép lesz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése