2012. január 16., hétfő

Budapest

Hétvégén ellátogattunk Budapestre. A kirándulás apropója egy temetés volt. Édesapám keresztanyja halt meg, aki egyben apum nagybátyjának volt a felesége. A temetést szombat délelőttre tették, de mi nem akartunk korán indulni, ezért úgy döntöttünk, előbb elmegyünk, és majd Pesten alszunk.
Pénteken reggeli után nekiindultunk. Jó ütemben végig tudtunk menni, a gyerekek is bírták az utat. Csak egyszer álltunk meg, Tatabányán, hogy vételezzünk némi sült krumplit egy autós étteremből :)
Pesten aztán az Aréna Plaza lett a cél. Itt leparkoltuk az autót, mi pedig nekiindultunk a városnak. Először megnéztük a pályaudvaron a vonatokat, majd megebédeltünk a KFC-ben.
Ezután sétáltunk egy nagyot. Felszálltunk egy villamosra, mert Nóri ki akarta próbálni. Leszállás után mindenki választott egy üzletet, amit meg akart nézni. Bandi drogériát látogatott bébiételért, Nóri játékboltot - ahol kapott agy kiskádat meg egy kisbilit a babáinak -, apa régiségboltban üzletelt, anya pedig ruhás üzletben szerzett be ezt-azt.
Ezután kipróbáltuk a földalattit és a metrót, közben egy jót mozgólépcsőztünk is - ez utóbbin 2x egymás után le kellett menni Nórinak :) -, majd jöhetett egy kis buszozás. Nóri nagyon élvezte a tömegközlekedést, alig akarta abbahagyni :)
A túra a Pizza Hut-ban fejeződött be, az Aréna Plaza bejárása után.
Végezetül összeszedtük az autót, és a szépen kivilágított fővároson keresztül eljutottunk szállásunkra a Budai hegyekbe.
Már nagyon vártak minket, mert kicsit meg is késtünk a megígérthez képest. Nagyon örültek nekünk a rokonok, és sokat beszélgettünk. Így a gyerekek is elég későn mentek ágyba. A felnőttek meg jóval éjfél után :)
Másnap reggel megérkeztek anyuék is, majd lassan befutott még pár rokon. Együtt mentünk délelőtt a misére, majd a temetésre.
A szertartás után halotti toron vettünk részt, majd összecsomagoltunk, és hazaindultunk. Megálltunk Komáromban egy üzletben. Estefelé, kissé fáradtan, de élményekkel telve értünk haza.