2012. március 26., hétfő

Nóri hozzászól

1.
Tegnap, reggelinél Nóri szomorúan ült az asztalnál.
- Nóri, mi a baj? - kérdeztem.
- Anya, mérges vagy rám.
- Nem, kicsim, dehogy! - válaszoltam.
- Anya, akkor haragszol rám!
- Nem, Nóri, de miért?
- Azért, mert cumizok!
( Bandust utánozva előszedette a régi cumiját, és azzal aludt. De egyáltalán nem neheztelünk rá! )

2.
Határidőnaplómban meglátja múltkori firkálmányát:
N: Ezt ki rajzolta ide?
A: Hát te!
N: Te?
A: Nem Én, hanem Te!
N: Jól van, csak vicceltem, különben is az egyik ismerősömnek írtam!
A: :O

3.
Sokszor mesélek az oviról nevelő célzattal. Pl. a délutáni alvást ott nem lehet elmismásolni ( hű, ezt a szavat még nem írtam le így soha ), vagy a játékok elpakolásáról.
Egyik alkalommal Nóri megkérdezi:
- Anya! Te most milyen oviról mesélsz? Én Óvodába fogok járni!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése