2016. október 19., szerda

Kacatvásár

Tegnap kacatvásár volt a suliban. A gyerekeknek be kellett vinni a megunt játékokat, könyveket, miegymást... kacatokat :) Ezeket aztán jelképes összegért a gyerkőcök megvásárolhatták - micsoda csavar :)
Tavaly is, idén is segítettem, azaz elmentem árusítani. Rengeteg minden volt, és a gyerekek sorban érkeztek, osztályonként. Szinte mindennek lett gazdája, a bevétel pedig az iskolának ment.
Nóci is bevásárolt: hozott két kicsi plüsselefántot, egy helikoptert, egy rókát és egy repcsis pez cukortartót Bandinak, egy pici babaautót a babatesónak, egy Minnie egeres pez cukor tartót, egy kis szivárvány pónit, egy kicsi Aranyhaj és egy kicsi Csipkerózsika figurát.
Én is körülnéztem - mint a többi segítő szülő, még a gyerekek előtt. Így félre tudtam tenni Nórinak egy Eperkés foglalkoztató könyvet, Bandusnak meg egy falka kisautót :)
Nóci szerzeményei:
Bandi ajándékai:
Babatesó ajándéka:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése