2011. június 16., csütörtök

Szösszenetek

1.
Reggelinél nézi meredten a tejes dobozt, közben beszélgetünk.
Én: Mit nézel?
N: Tejet.
É: Mit látsz rajta?
N: Gondolkodom...
É: Min gondolkodsz?
N: Hogy Nóna igyon-e tejet.... :)

2.
Hintáztatom.
- Anya, olyan magasra hajtod, hogy mindjárt elrepülök.

3.
Szintén hintázásnál. Kora este van, már felkelt a hold. Nóri kémleli az eget.
- Anya, én lehozom neked a holdat!
- És ha csillagot kérek?
- .... holdat kapsz!

4.
Nóri sokszor ül le mellém, hogy beszélgessünk. Egy ilyen alkalomkor játszódott le az alábbi párbeszéd:
A: -Én is fogok menni majd dolgozni. 
N: - Nem! Az csak az apa dolga!
A: - Nem csak az apa dolga, én is megyek majd dolgozni, ha Bandika már nagy lesz, mint Marcika.
N: - Én iiiis megyeeek!
A: - És te mit fogsz dolgozni?
N: - Énekelni fogok a lányoknak!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése