2013. augusztus 22., csütörtök

Budapest, Budapest, te csodás - 2. nap

Erre a napra jóval több programot terveztünk. Ezért időben keltünk, és reggeli után már indultunk is. Az autót ugyanott hagytuk, mint tegnap, és villamos-busz kettőssel elsőként a libegőhöz mentünk.
Fellibbentünk vele a János-hegyre,
és onnan egy jó sétával felmentünk az Erzsébet-kilátóhoz.

A panoráma csodálatos volt, messze be lehetett látni a környéket.
Miután eleget nézelődtünk, visszamentünk a libegőhöz, és az levitt minket a hegyről.
Lent még megnéztük az amerikai nagykövetséget is.
A következő látnivalónk a Repülőgép emlékpark volt Ferihegyen. Ide busz-metró-metró-busz együttes vitt minket. Először kicsit sétáltunk a Liszt Ferenc repülőtéren,
majd irány az emlékpark. Itt régi repülők és a hozzájuk tartozó eszközök laknak. A gyerekek bemehettek a repülőkbe, pilótást játszottak, meg lépcsőkocsi-vezetőt. Sőt, még egyik repcsi szárnyára is felmásztak :)

Mikorra mindent megnéztünk, annyira elfáradtak, hogy visszafelé a buszon elaludtak.
Kicsit mászkáltunk, nézelődtünk a városban, majd beültünk egy KFC-be enni valamit.
Utána átmentünk Budára, nézelődtünk a rakparton és megnéztük a Lánchidat.

Következő állomás a sikló volt, ami felvitt minket a várba.

Itt sétáltunk egy nagyot, körbenéztünk mindent, majd a kicsi várbusszal elhagytuk a várat.
Mivel már esteledett, zártuk a programokat és visszamentünk az autóért. A házban pedig már várt minket a vacsora, majd a gyerekeknek a puha ágy, nekünk meg a beszélgetés.