2009. szeptember 15., kedd

Fogzás

Jelentem, kipurcanok! :(
Már eleve jól kezdtük a tegnapot, bágyadtan kelt Nórika. Sírós volt a megszokott vigyorgás helyett. Még hancúrozni sem volt kedve. :(
Belázasodott. Bennem meg felébredt a kisördög, hogy biztosan nem vigyáztam rá, és megfázott - babusra sapka, plusz réteg ruha. Szegény meg csak lesett, hogy mire ez a nagy felhajtás. Csak hát nem megfázott a drága, hanem jön a foga. Jönne!
Egész nap nem aludt, sem 20 percet, sem 5 percet, SEMMIT! Ringattam, babusgattam, de ha leraktam, bőgés. Na jó, akkor játszunk, - nem tetszik. Ha bohóckodtam, sírás volt a válasz.
A nap fénypontja a pancsi volt, legalább azt végigénekelte. :)
Este, miután leültem, hogy kipihenjem e fárasztó napot, újra felsírt és kezdődött minden előről. :(
Óránként kelt 8-tól, éjjel 1-ig. Már a sírás határán álltam én is.
Gyógymódok?:
- Dentinox gél - semmit sem ér, cuppog, ha meglátja.
- hűthető rágókák - sírás rá a válasz.
- pálinkás ínybedörzsölés - ezt inkább nem próbálom, bár állítólag nagyanyáimnak hatott.
- íny maszírozása - eddig, még ez bizonyul hatásosnak.
Csütörtökön megyünk védőnénihez, majd kérünk hatásosabb szert, addig meg félek az estéktől.
Csak, ha ilyen kimerítő az alsó fog megjelenése, milyen lesz a felső? - mert állítólag az még rosszabb. :(((

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése