2011. augusztus 22., hétfő

Keresztény Bandi

Tegnap volt Andris keresztelője.
Mondhatnánk, hogy tanulva a Nóriét megelőző káoszból, ez már rendben lezajlott. Mondhatnánk, de nem volna igaz :)
Jó, most szervezettebben ment minden, és galibák sem voltak - talán csak egy, de ezt majd később -,  de azért volt futkosás rendesen.
Szerettük volna augusztus 20-ra a keresztelőt, de az szombat volt, és mivel csak vasárnap keresztelnek, így lett 21. Ahogy Nórinál is, most is csak a szűk családot hívtuk meg: szülőket, testvéreket és azok gyerekeit.
Szombat késő délután megfőztem kint az udvaron bográcsban az egyik fogást ( van egy isteni pöri receptem ), aztán este elmentem a másik fogásért. Rendeltünk kemencében sült, pácolt csülköt ( igazából többet ), ráadásnak szintén kemencés diós-meggyes rétest ( szintén többet ). Ja, és még külön elmentem a tortáért.
Másnap reggel elmentem Győrbe, tesómért és a szüleimért. A keresztelő délben volt, a szerdahelyi Szent György templomban. Ott voltak rajtunk ( Antus, Nóri, Bandi és én ) kívül anyum és apum, a tesóm, Lackó mint keresztapa; Antus szülei, továbbá a testvérei közül Lidi a fiával, Csabival; és Emi - mint keresztanya - a férjével, Mariánnal és két fiukkal, Bencével és Marcival.
A keresztelő szép volt, bár a pap nem fordított túl sok figyelmet az egészre. Igaz, Bandin kívül még két babát kereszteltek, de egy picit akkor is személytelen volt:( Na meg itt volt az egyetlen galiba is, nevezetesen, hogy a fényképezőgép otthon maradt:(
Szerencsére adódott egy szükségmegoldás: a mobilon lévő fényképező. Így lettek fotók is.
A keresztelő után ünnepi ebéd következett, ami állt húslevesből és négyféle főfogásból, amit kétféle saláta kísért. Desszertnek rétes, sütemények és kétféle torta állt a vendégek rendelkezésére.
Estig jókat beszélgettünk, sokat nevettünk, és nagyon jól éreztük magunkat a szeretteinkkel.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése